30 Mayıs 2018 Çarşamba

Kakegurui: Compulsive Gambler İnceleme ve Konusu

Fena değildi, karakterler biraz uçuk olmuş okul değil arkham zannedersin, öyle çok zeka, akıl oyunu vs var denmez, kumar konusunda da çok büyük bir beklentiniz olmasın bence, ama izletiyor, 2. sezonu olabilir herhalde.

Hyakkaou Akademisi, çok farklı bir müfredata sahip ayrıcalıklı bir kurumdur. Zenginler içerisinde bile zengin olduğunuzda sizi öne çıkaracak şey kitaplar ya da atletik yetenekler değildir. Rakibin aklından geçenleri anlamak ve uzlaşma sanatıdır. Bu becerileri sivriltmenin ise kumardan daha iyi bir yolu yoktur. İşte bu sebeple Hyakkaou Akademisi'nde kazananlar krallar gibi yaşarken kaybedenlerin canına okunur. Ne var ki okula Yumeko Jabami'nin katılması, herkese gerçek kumarın ne olduğunu öğretecektir.


Buna başlamadan mahouka koukou no rettousei 'yi bitirmiştim.Ordaki Miyukiye gıcık olmuştum oni sama oni sama deyip durması ve çok masum sesi beni gıcık etmişti.Bitirdim sonunda buna başladım ilk bölümün 4.dakikasında sesi duyduğum anda oni sama dedim. Mutant Miyuki peşimi bırak!!! 

arkadaşlar bu tarz okul animeleri önerebilirmisiniz ? yahari gibi yada kakegurui gibi animelerin çoğunu izledim. Belkic izlemediğim kaliteli yapımlar vardır

zevkliydi. son derece enteresan oyunlar icat etmişler. bir tek niye böyle bir endingi var onu anlayamadım

Konusu oldukça farklı bir seri fakat ilerleyiş ve final çok sıradan Puanım 6.5 / 10.
Çizimler alışılmadık tarzda bana itici geldi, kumar insanların gerçek yüzünü gösterir demek istemiş gibi her oyunda çirkinleşti karakterler. 
Yinede seri kendini izlettiriyor 2. sezon için ucu açık bırakılmış.

Değişik bir yorum türüyle izah etmeye çalışacağım. Animenin gidişini "p veya q " mantığıyla düşünerek sonuca gidebilirsiniz . P her zaman 1 iken , Q ne olursa olsun sonuç yine 1'dir. Animede sonucu kestirebiliyorsunuz ama sonuça giden yolu keşfetmek çok ayrı bir zevk . Böyle seriler uzun aralarla çıktığı için bence değerli seriler olarak görülebilir. Diğer tarzlardan sıkılanlar için bu tarz bir seri hoş olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder