13 Mayıs 2018 Pazar

Bleach Anime 2018 Yorumları

İnternetten anime izlemeye 2008 yılında avatar ile başladım.(avatar izlerseniz türkçe seslendirmesini izleyin.türkçesi çok daha keyifli.müthiş çevirmişler.)daha sonra narutoyla devam ettim.one piece yarısına kadar izlemişimdir fakat bir şekilde yarım bıraktım.9-10 yıldır birçok anime izledim.beğendiğim birçok anime olduğu halde sanırım bunları daha çok beğendiğim için aklıma ilk bunlar geliyor.naruto,death note,shingeki no kyojin,sword art online,kaichou wa maid(çok eğlenceli ve komik),fullmetal alchemist,code geass,Hunter x Hunter ,No Game No Life,Elfen Lied(efsanedir),Mahouka Koukou no Rettouse,Btooom,Overlord,Log Horizon.BLEACH e ne zaman başlasam 5-6 bölümde 


bırakıyordum.taki kuzenim ilk 20-25 bölüm sıkıcı ondan sonra başlıyor dedikten sonra sabrettim.HAYATIMDA BU KADAR KEYİF ALARAK İZLEDİĞİM BAŞKA ANİME OLMADI.baştan tekrar izlesem mi diye düşünüyorum:)


Yıllar olmuş, ilk göz ağrılarımdan :') Shounen'i hakkıyla veren nadir serilerden. Yukarıda sadece Shounen bıraksalar bile olur yani. Tek kötü tarafı bitmesi (Bir de fillerlar onları da izlemeyebilirsiniz) Genelde power-up popüler animelerde çok şikayet edilen unsurlardan. İşte o power-uplar var ya, onların büyük babaları burada ikamet ediyor ve oldukça orjinal olduğundan hoşunuza bile gidiyor.
Yıllardır izlemedim ve hala aklımda olanları neden bu seriyi izlemelisinize cevap olarak yazacağım.
-Efsanevi dövüşler.
-Hala kulaklarımda çınlayan müzikler. 
-Kötü karakterler.
-Kötü olmayan karakterler.
-Müzikler.
-Shinigami giysisi.
-Dövüşler.
-Müzikler.
-Power-up.
-Müzikler.
Anladınız siz onu ;D NOT/ Yorumlarda bırakın animeden, mangadan bile spoiler var bence izlemeye karar verdiyseniz direkt devam edin, okuyacaksanız da çok dikkatli olun derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder