16 Mayıs 2018 Çarşamba

Gakkougurashi Anime Yorumları - 2018 Özel

Ve geldik bir serinin daha sonuna . oncelikle karakterlerin moe olmasina aldanipta kendinizi salmayin sakin hikaye olsun dram olsun yerinde bir konu ve cok saglam bi islenisi var serinin . piyasadaki alisila gelmis siradan anime serilerinin aksine sizi guldururken bir de bakmissiniz araya dram giriyor ve gozleriniz sulanmaya basliyor. Karakter tasarimindan hikayenin kendine ozgun haline kadar titizlikle yapilmis muthis bir seri . my anime list teki puani beni tatmin etmesede turkanimede gereken puani aldigini gordum buda turkiyedeki izleyici kitlesinin diger ulkelerden farkli bir zevke sahip oldugunu gosteriyor . sonuc olarak kesinlikle izlemenizi oneririm ve yine butun serilerde oldugu gibi bununda sonundan tatmin olmadim . ceviri icin AYS sub a ictenlikle tesekkurlerimi sunarim .

Sevdiğim bir animedir, aksiyon ve hafif hüzünlendiren sahnelerinden çok psikolojik yönünü beğendim ben. Animeyi izledikçe anlayacaksınız, neden herkesin farklı gerçekliği gördüğü, duygulara anlam veren ve onların şiddetini ayarlayanların aslında biz insanlar olduğunu, olağanüstü şartlarda ruhsal olarak nasıl tepkilere verdiğimizi çok güzel işlemiş. Hatta bu animenin amacının karakter çizimlerine ve olaylarına bakarak tamamen bu psikolojik mesajı bize vermek için tasarlanmış olduğunu düşünüyorum.

Çok ilginç merak edip animeye baktım ama çok iyi puanlaması olmasına rağmen tek bir yorum dahi yapılmamış . Myanimelistte de hatrı sayılır bir puanlaması var o yüzden izlemek farz oldu .İzledikten sonra güzel bir yorumlama yapacağiım .:)
Edit : Öncelikle animenin anasayfasına yorum yapılmamasına çok şaşırmıştım ama animeyi bitirdiğimde genel yorumların hepsinin final bölümüne yapıldığını gördüm.Gerek puanlamasının yüksek olması gerekse korku tagının bulunması ve hikayenin zombileri içermesi herşeyden önce ise +17 yaş sınırlaması getirilmesi nedeniyle izledim. Animelerde salt moe karakterlerini tercih etmiyorum ama başlarken bu durumu o kadar önemsemedim .İlk bölümden itibaren anime sizi yakalıyor ama devamında beklediğiniz gibi olmuyor .O yüzden sonlara doğru anime çok sinir bozucuydu .Bunun nedeni ise çok durağan olması siz işte şimdi birşeyler olur dediğiniz an moe karakterlerin okul aktiviteleri ile karşı karşıya kalıyorsunuz. İzlerken o kadar sıkıldım ki zor bitirdim .Bir zombi filminde korku adına birşey yok herşeyden önce bir mücadele yok .Okula kapatılmış 4 tane kızın yaptığı kulup aktivitelerini izledik.Zombiler desen zaten çoğu sansür .Arada biraz gizem havası katmışlar ama başı sonu belli olmayan birçok soruyu havada bırakan bir anime olmuş .O yüzden aldığı puanı hakkettiğini düşünmüyorum .High School Of the Dead ayarında bir anime olacağını düşündüğüm için beklentim oldukça yüksekti bu yüzden hayal kırıklığına uğradım.Taglara seinen de konmuş ama alakası yok .Sadece slice of life türünün hakkını vererek işlemişler onun dışındaki tagların hakkını vermeyen bir anime hele +17 mi güldürmeyin beni .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder