5 Mayıs 2018 Cumartesi

Bleach Animesi hakkında bilmeniz gerekenler

Yer yer İnueyi öldürmek istediğim🔫, ölen kötü karakterlerin hikayesine hep hüzünlendiğim, savaş sahnelerini Ütopik olsa da, hayranlıkla izlediğim, Kurosaki'nin zamanla büyümesine, güçlenmesine, kas yapmasına💪, bankai, shunpo ve shikai güçlerine erişmesini takip ettiğim, yeri gelip titreyen sesli hollow 💀👻 formuna bir garip baktığım, fill bölümlerini bile izlediğim, oyuncukatın ender uyuduğu, ye ek yediği, banyo yaptığı, okula gittiği ve 💩💩💩 doğaüstü, full action, çoklu kadro harika bir seri benim için. Emeği geçenler ve çeviri yapanlara teşekkür ederim... İnce ye ölüm 😁😠
Adamım ZARAKİ KENPACHİ 🔱⚠
BANNNKAAİİİĞĞĞĞĞ💥🔥💥🔥💥🔥❗


Sıralama olarak izlediğim ikinci animedir.Keşke çook sonraları izleseymişim diyorum çünkü yerini doldurabilecek çok nadir sayıda anime var.Bleach'i bitirdikten 5 yıl sonra yazıyorum bu yorumu.Müzikleri, savaş sahneleri, çizimleri (kalite olarak bahsetmiyorum hayal gücü olarak.) ve özellikle bastırarak yazıyorum özellikle İchimaru Gin'in yaptıklarının etkisi yüzünden izlemeye kesinlikle değeceğine inandığım bir anime.Yazın aklınızın bir köşesine bu ismi zamanı gelince neden bahsettiğimi anlayacaksınız :) şimdiden iyi seyirler :)


Buraya yazmam uygun mudur bilmiyorum ama mangasını bitirdim ve gelip buraya hemen bir yorum atıyım dedim..
Animesini izledikten sonra mangasını okumanıza gerek yok arkadaslar ama romantizm olarak görmek isterseniz en son final chap. bakabilirsiniz buradan da anlaşıcagı gibi inoue ve kurosaki evleniyor ve cocukları oluyor erkek renji ve rukia evleniyor ve cocukları oluyor kız konusu iyi degildi ama annesi hakkında gercekleri ortaya cıkardı ve orada ölmesinin nedenini açıkladı babasının kaptan oldugunu hepimiz biliyoruz neden shinigamiligi vıraktıgını acıkladı kısaca ögrenmek isteyen varsa bana yazsın önemli noktaları anlatabilirim

Öneriler: animeyi seyret - animeyi seyredin - şimdi anime - online animeyi izle

Öncelikle övgün için teşekkür ederim kardeşim valla mangayı okuyunca bende hayal kırıklıgına ugradım rukia yı basından beri istemiyordum acıkcası cünkü renji vardı animesinde inoue harika işlenmişti onunla devam etsin dedim ama mangasını okurken animedeki inoue ve mangadaki inoue arasında aşırı ama aşırı derecede fark vardı animede telaşlı herkesi düşünen özellikle ichigo ve saf sevecen inoue mangada bütün bunların tersini düşün ichigo dışarda ölümüne savaş veriyor inoue tek gitsin nasıl olsa döner diyor yan gelip yatıyor yani karakteri ters di ama yorichi (kedi kadın) olmasını isterdim sevgili gibilerdi zaten ichigo için hep bir telaş içindeydi hatta bir sahnede ichigoya laf sokuyor


Anime nedir?
Buradaki herkesin hayatında belirli bir animesi vardır.Favorisi diyebilceği bir kaç animeden bahsediyorum.Mesela benim favori animelerim Cowboy Bebop,Hunter x Hunter (2011), Kekkai Sensen,Kiseijuu: Sei no Kakuritsu,Mushishi,Ping Pong The Animation.Bunlara ekliyebilirim daha fazla.Hepsinin ayrı yerleri,Ayrı kattıkları şeyler vardır.Dünya görüşümü değiştirdikleri bile olmuştur.Peki şuan neden bunları Bleach'in altına yazıyorum diye sorucaksınız.Benim için favoridende üstü varsa oda bleachten başka bir başyapıt değildir.Şimdi bana bleachi anlatın deseniz nasıl anlatıyım kelimeler kiyafetsiz.Duygular kifayetsiz sadece izliyerek anliyabilirsiniz.Yıllar geçti hala burdayız demekki var bir şeyler aç izle ve yaşa.
NOTLU SORU:Bir animeye bu kadar tapmak bir hastalık mıdır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder