24 Mayıs 2018 Perşembe

One Piece - 2018 Yılı Özel Yorumları

Güncele geldiğim için çooooooooooooooooook üzgün olduğum anime ve her hafta 1 yeni bölüm eklenmesi bunun cabası . Zamanım boş olduğu vakit internette anime izlemeye karar verdim ve bu siteyi buldum . En yüksek oy alan animeye göre izlemeyi karar verdim ve One piece vardı o zaman en yüksek puan sırasında . İlk başta konusu çok enteresan geldi ve görüntü kalitesi düşük olmasıyla beraber bunumu izliyorlar dedim gerçekten bu animecilere laf yapılmasına şaşırılmaması gerek diyordum kendi kendime sonrasında tabi birkaç bölüm art arda izlemeye başlamalar 10-20 derken 100-200 gelmek özellikle marineford da ki savaş zamanını 30 bölüm peş peşe izlerken uyku filan kalmamıştı üstüne bide ağlamıştım .
Şuan mangadan seriye devam ediyorum izlediklerim arasında en beğendiğim animedir.

800 e yakin anime izledim ilgimi ceken anime kalmadi mangalara gectim 200e yakin mangadan sonra novellere gectim 40 dan fazla novel sonrasi okuyacak bisi kalmadi animelere geri doneyim dedim yine bu sitedeyim yeni çıkan animelere bakiyorum cogu abuk subuk animeler en sonunda dedim kendime az one piece izle 1-2 yil idare eder seni ve burdayim tekrar basliyorum :)

Tavsiye: Anime forumları - anime forums - face-twit - wmsitesi -  Dikkat anime

One Piece'in animesinde güncele gelmek aslında One Piece evrenine yeni giriş yapmak demektir . Manga 885. bölüme geldi , seri başlayalı 20 yılı geçti . Ama hala her hafta yeni bir manga bölümü geldiğinde , forumlarda , youtube'da tonla tartışmalar döner, teoriler üretilir .
Üzerine bu kadar tartışılan , teori üretilen başka bir seri daha olmaması One Piece'i lider yapıyor .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder