14 Mayıs 2018 Pazartesi

3-gatsu no Lion 2nd Season Yorumları

ilk sezonu aratmayan kalitede devam sezonu yalnız ilk sezondaki ağır dramı fazla hissetmedim(yanlış anlaşılmasın her şeyi dramatize etmeyi severim ondan yoksa animeye diyecek lafım yok) kişilerin psikolojik durumu çok iyi resmedilmiş özellikle acemi kral finali ve kyouku finali umarım sonsuza kadar devam eder bu anime


Çevirdiğiniz için teşekkürler.Yanlış yapmanızın bir mahsuru yok çevirmeniz bile bizim için kafi. Shokugeki no souma yı nasıl heyecanla bekliyorsam benim için bu serinin yeri de aynıdır Lakin shokugeki yi 5 fansub çeviriyor ama hiçbiri şu güzelim seriye el atmıyor. Sizin el atmanız bile bizim için yeter.


İlk sezondaki karanlık atmosfer yerine biraz daha canlı ve renkli bir sezondu. Ben ilk sezona bayıldım bu sezona da bayıldım . En büyük farkı ilk sezonda Rei odaklı iken bu sezon Hina da ortak oluyor hikayeye. Bazı bölümler yine dram dram üstüne vurdu bazı bölümler de çiçek açtırdı gönlümüze. Tez vakit 3. sezonunu bekliyoruz . Merakla beklememizi gerektirecek bir sürü şey oldu :D.




  •  


  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder