21 Mayıs 2018 Pazartesi

Haikyuu!! Nasıl bir Animedir ?

İzlediğim 4. spor animem oldu. Gene diğer tüm spor animelerinde olduğu gibi bahsi geçen sporu özendirme konusunda oldukça başarılı. İnsanın voleybol oynayası geliyor izledikçe. Animeye geçecek olursak gayet hafif, sıkmayan, eğlenceli güzel bir anime. En baştan yani toy halinden başladığı ve güzel bir gidişatı olduğu için anakarakterimizin gelişimini görebilmemiz güzel taraflarından biri. Anlatımı ve olay gelişimi oldukça hoş. Tamamen hırs ve gelişim çabası içeren animemiz, zaman zaman güzel taktiklerin uygulandığı voleybol maçlarıyla da izlenebilirliği yüksek, akıcı ve bayağı keyifli. Sık sık izleyiciye sunulan komedi unsurları da bu seyir keyfini oldukça yükselten faktörlerden biri. Ayrıca karakter gelişimini çok iyi hissettirdiği için onlarla beraber gülüp onlarla beraber heyecanlanıp onlarla beraber üzüldüğümüz zamanlar da oluyor. Bu özelliğinden ötürü ayrı bir beğendim animeyi. Neyse pek kötü bir yanını göremedim de sadece biraz kız karakter eksikliği var animede. Varolan 1 tane karakterin neredeyse hiç etkisi yok. Birde senaryo bazı yerlerde basit hissettirdi. Bunların dışında gayet iyi. Puanım 8/10.



Hiçbir anime yerini tutmuyor benim için, belkide spor animelerini çok sevdiğimdendir ama hep özlüyorum Hinata'yı, Kageyama'yı, Nishinoya'yı, Tsukishima'yı herkesi. Cidden sevdiğim bir anime ve sonunda zaman buldum ikinci kere izlemeye. Aileden biri gibi hissediyorum animeyi hissederken Karasuno'yu fazla benimsedim sanki :S 
Neyse izlemeyen pişman olur bence.
Edit: Canım sıkıldıkça çevirip çevirip tekrar izliyorum. YENİ SEZON EKİMDE ÇIKIYOR BEN NASIL BEKLEYECEĞİM :,((((


Slam dunk sonrası izlenebilecek bir anime.Slam dunk ayarı olmasada izlettiriyor. izleyin...biraz benzetme bile yapılabilir aslında 
Sakuragi = Hinata
Rukawa = Kageyama 
Tam olarak aynı olmasada benzerlik var ama slam dunktan anime sonuna kadar arkadaş olmayan birbirine zıt karakterler varken burada arkadaş olan 2 karakter var ve karakter kısa boylu ama uzun boylulardan daha fazla zıplayabiliyor vsss...Ama benim için karekterin dibi olan hanamichi sakuragi hiçbir animede olmayan yada benim göremediğim bir karakter..varsa söyleyinde izleyeyim...


kötü yorum yapanlar olmuş ama bence harika bi anime voleybolu şahsen çok severim anime de komik aksiyonlu mütiş bişeydi yani :D gayet güzel bi anime kötü yorumlara aldanmayın izleyin herkezin tarzı farklı seven sever sevmeyen sevmez ama bence çok harikaydı :) ortalaması 9 ve kesinlikle hakediyo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder