19 Mayıs 2018 Cumartesi

One Piece - 2018 Yorumlar

Herhangi bir anime ile karşılaştırmadan bu animeyi izleyin. Alanında kimine göre en iyisidir. Kimi nefret eder. Hiçbirine bakmadan kendi düşünceleriniz için izleyin. Macera, korsanlık, samuray, aksiyon, dövüş, duygusallık, dram, komedi, efsane karakterler, göz yaşı, neşe aklınıza gelecek her duyguyu rahatça unutmadan yaşayacaksınız. Çizimdi, konuydu takılırsanız bir daha One Piece bile demeden sessizce uzaklaşın.

Nasıl başladığımı hatırlıyorum da çok canım sıkılmıştı bir çılgınlık yapayım mı dedim kendi kendime yapıyorum ulan let's go dedim açtım 1.bölümü yardırdım hatta hevesimi alamadım güncele gelince hemen mangaya atladım o kadar anime izlemişimdir ama mangasına devam ettiğim tek animedir Uzun lafın kısası moruk yoruma falan bakma başla hemen ha bu arada bu ismi unutmayın ''Kızıl Saç Shanks'' hadi eyw :D <>

Allahın japonları noel yılbaşı sizin neyinize bölüm koymuyorlar delirtiyorlar adamı gidin harakiri yapın niye anime yapmıyon eski kültürünüze dönün çok bozdunuz kendinizi gidin budist olun ateist olun boşverin şu hristiyanlığı sakallı ho ho ho diye gülüp çıplak karılarla fotograf çekinen pis gart sapık ihtiyarı utanmasalar jiraiya yı noel baba diye yutturacaklar

Öneriler:  manga - gamekit - online asia - Anime forum - Aciz.net

Oyunda 1 tane adam bana one piece'i önermişti ozaman çizgi film mi izlicez lan demiştim sonra başladım aradan 5 yıl geçti hala izliyoruz. Kesinlikle pişman olmassınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder