15 Mayıs 2018 Salı

Haikyuu! Hakkında Bilmeniz Gerekenler

Genellikle bütün tarzlarda anime izlerim tabi savaş tarzında olanlar genelde ilk 10'uma girer ama haikyuu kesinlikle en sevdiğim 3. yada 4. anime karakter tasarımı olsun konusu olsun akıcılığı olsun kesinlikle mükemmel ve finalide oldukça farklıydı sporla pek ilgilenmezdim fakat şuan sırf bu anime yüzünden gidip televizyonda maç izliyorum. 3. sezon çıktığı gün direk izledim ve hergün çıkmasını beklediğim çok nadir animelerden oldu kendisi
Yani izlerken karakterler cidden seni içine çekiyo ve bir sonraki hamleyi merakla bekletiyo ayrıca karakterlerin gelişimini farkediyosunuz. Eğer başlamak konusunda ön yargılarınız varsa size sadece izlemenizi öneririm çünkü izlemeden gerçekten bir sonuca varılmıyor .
Tabi izlerken bunlar nasıl liseli olupta böyle oynuyo diyosunuz ama o kadarda rahatsız etmiyo cidden .
Bunu buraya kadar okuduysanız teşekkürler tabi benim kendimce eleştirilerim ama buraya kadar okuyupta animeye başlayan birileri olursa ne mutlu bana :)

Tavsiye: Anime emlak - anime ekonomi - anime rehber - anime patronu

İlk başta çok önyargılı yaklaştım animeye, kuroko no basket gibi sanmıştım. Kuroko no basket e 5 bölüm dayanabilmiştim o da kendimi zorlayarak, gerek özel güçlerin mantığının tam oturtulmaması gerek sürükleyciliğin az olması koparmıştı beni. Gene de başladım haikyuu ya ve tüm sezonlarını bir çırpıda izledim. Gerçekten çok güzel bir seriydi. Öyle aptalca özel güçler falan da yok, bana bu yönlerden gayet mantıklı geldi anime. Ayrıca mükemmel sürükleyiciydi bunun yanında karakterleri çok iyiydi hele ki ana karakterimiz çok hoşuma gitti. Zaten izleyince voleybol oynayasınız geliyor istemsizce. Hala izlemeydiyseniz çok şey kaybetmektesiniz yok ben spor animesi sevmem diyosanız da gene de bi deneyin diğerleri gibi değil emin olun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder