23 Mayıs 2018 Çarşamba

Tales of Exorcism Anime Yorumları

bence sen izlediğin çoğu animeden dolayı bir bıkkınlık içindesin farklı şeyler arıyorsun. çin animelerinde duygu yok bildiğin sade konuşma , evet konu güzel ama konuyu işleyiş tarzlarıda bir o kadar acayip . berbat ötesi hatta. bana göre en iyi dizileri koreliler , en iyi animeleri japonlar en iyi izleyiciyede sahip olan türklerdir. gerisi boş. çinliler bir halta yaramaz ama gelişirlerse ki bu bence bi 10 yıllarını alır. iyi yerlere gelebilirler. neyse benden bu kadar arigato :) can'a

Çinliler konu ve ilerleyiş açısından japonlardan iyi . Japonlar animasyon veya çizim gibi gözle görülebilir şeylerde daha iyi(ama ben Çinlileri tutuyorum nedeni konu güzel olsun yeter loli lerden bıktım ecchiden bıktım her zaman klişe kullanılmasından bıktım yaşasın Çin animeleri)

Çince'nin itici gelmesinin bence başlıca sebebi, sert bir dil. Ne duygu verebiliyorlar ne de başka bir şey. Herşey aynı tonda gibi.
Ayrıca bir başka etken olarak ben şahsen Japoncayı dilimize daha yatkın buluyorum. Yani ingilizce ne kadar zıtsa japonca o kadar yakındır gibime geliyor(kanji kısmını karıştırmayalım XD konuşma dili açışından.) Elbet "sanki şurası yanlış çevrilmiş" diye hissettiğiniz olmuştur diye düşünüyorum.
Bir de Japon animasyonlarına Anime deniyor ya bunlar da mı anime kafası da olabilir? Yani bari o zaman Justice League filan da koysunlar artık'a kadar gider...
Yani haklısın da şimdi bir omleti tereyağlı yapmak var bir de zeytinyağlı. Şimdi buna hep tereyağıyla alışan biri zeytinyağlıya "bune yaa değişik kokuyor." diye yorum yapmasına bağlıyorum ben.
Yani demem o ki anime ve Japonca izleyenler için özleşmiş durumda, o yüzden değişik bir tat bırakıyor herkesde XD.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder