16 Mayıs 2018 Çarşamba

Gakkougurashi Anime incelemesi

Yeni bitirdim gerçekten güzel bir seri. Fake yiyorsunuz baya (bende öyle oldu en azından) Duygularınız çabuk değişiyor izlerken(benim gibiyseniz) Başta şirinliğe ve komediye boğuyor sonraları veriyor dramı vs fazla detaya girmeyeyim izleyin pişman olmazsınız. =] Psikolojik mesajlarda içeriyor animede. Bu arada ending şarkısı çok hoşuma gitti sizinde gideceğinden eminim. ''Gülümsesene''

listeme ekleyip izlerim diye diye yinede izleyemediğim bir seri haliyle okullarda açıldı daha kısa serileri bitirmeye odaklandım hazır bir korku görünce başlayayım dedim inşallah iyi çıkar şimdi başlıyorum

İzle izle baya güzel anime. Ayrıca erkek olsa bence bu kadar güzel olmazdı. Araya daha çok ecchi girerdi saçmalaşırdı. Mesela ben daha çok piskolojik yönden incelemek için izlemiştim ama sonlara doğru korku da ön plana çıkıyor hani korkusu için felan izlemek istersen. Ayrıca boool boool şaşırıcaksın bu animeyi izlerken. Kaç tane doğru bildiğin yanlışlar çıkıcak :D Sadece dayan ve ilk bölümü sonuna kadar izle :D

Tavsiye Linkler: flickr - getsatisfaction - zotero - app-hive - lighstallking

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder