17 Mayıs 2018 Perşembe

Occultic;Nine Anime İncelemesi

Hikâye, 17 Yaşında lise öğrencisi Yuuta Gamon tarafından yürütülen “Chojo Kagaku Kirikiri Basara” isimli esrarlı özet bloğuna bağlı dokuz kendine has bireyin “paranormal bilim” adı altındaki olaylarını anlatıyor. Bu dokuz kişinin etrafında gelişen küçük gelişmeler zaman içinde dünyanın sağ duyu anlayışını değiştirecek inanılmaz bir olaya götürecektir.


izleyecek kişiler size sesleniyorum bana sorarsanız anime güzel ama final kafanızda soru işaretleri bırakabilir tatmin etmeyebilir ama merak etmeyin cogu şeyde acığa kavusmus olcak güzel bi seri acıkcası tavsiye ederim spoiler cok ağır spoiler olabilir bakış acısına




Occult yani okült; şeytani bir ezoterik kavramdır. Bazı atıfları gondermeleri anlayamayabiliriz. Yani hani şu gizli örgütler var ya, "illuminati" diye cahilce sinirlandirdigimiz, işte bu onunlarin inancının kökü gibi bişey yani. 
Yalnız bu animeyle aydinlanacagimizi falan sanarak izlemeyelim, sadece bilin istedim. 
Mesela nasa yı kuranlar; Apollo merkezli yani güneş e tapan şeytani inançlı bir grup kurmuştur. Onlar dünya merkezli bir sistemin güneşle dünyanın yerini değiştiren, aynı inanca sahip adamın sistemini nasa ya aktarılarak sadece tahminlerle Walt Disney animasyonlarıyla insanların parasını sömüren, insanların akıllarına Cia ile organize şekilde oynayan Hollywood gibi rezil bir kuruluştur. 
Araştırın, dünyanın yuvarlak olduğu bile şüpheli. Dave Murphy gibi birçok araştırmacı, nasa ve benzeri kurumlardan çıkarılan, istifa edenlerle birlikte teoriler öne sürüyorlar. Dünya yuvarlak deyip arastirmamazlik etmeyin. Yuvarlak olsa bile birçok kandırma ve sömürü söz konusu, araştırın. 
Bu kadar anlatmiycaktim ama demek istediğim bu çok derin bi konu. 
Neyse animeye başlıyorum. 
Ornegin shqial O'Neil (eski basketci , adini yanlış yazmis olabilirim) basta olmak üzere dünyada tahmini 20 milyon, Türkiye'de birkaç milyon kişi dunyanin duz oldugunu savunuyor. Ve Neden buna inandiklarini da kanitlariyla anlatıyorlar. Ben henüz karar veremedim. 
Neyse la tabletten yazmak işkence, ben animeye başlıyorum. Kimseye inanmayın, kendiniz araştırın!


Öneriler: webflow - tumblr - mobypicture - mobypicture2 mobypicture3 - allihoopa - spreaker

Ne yazık ki ortalamanın milimle üzerinde bir animeydi kalitesi sadece tek bir yerde de olsa ters köşe etmesi sayesinde yarım puan arttırdım 10/6,5 Karakterleri de pek beğenmedim yarım puan daha alabilirdi benden neyse artık sıradakine geçeyim chaos serisine :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder