7 Mayıs 2018 Pazartesi

Bleach Anime Konusu ve Yorum

Güzel bir seri şahsen ben çok beğenmiştim . Dövüşleri ve konusu gayet iyi beni şaşırtan iki şey var bu seride;birincisi bazen inanılmaz komik oluyordu gintama gibi , ikincisi ise gerçekten o kadar seri izledim(one piece dahil) bu kadar sıkıcı fiil görmemiştim bence fiil listesine bakın normal konudan devam edin zaman kaybı da olmaz , onun dışında tavsiye ederim . ( Artık son opening de bitişe geldiğimden duygulandığım olmuştur gerçekten bazen Naruto gibi duygu motifleri içeriyordu) Son olarak mangası daha uzun devam etmek isteyen olursa bilgisine .


Tavsiye: Animeler - Animeciler - Anime 2018 - anime online

ben hiç uzun bir seri izlememiştim, modern animeler izliyorum birde eskileri izlemiyorum ama birkaç gün önce bu animeye başladım okul yüzünden pek izleyemediğim halde şu an 32.bölümdeyim ve boşluk bulduğum an izliyorum o kadar güzel ki, normal animeleri zar zor bitiriyorum atlaya atlaya izliyorum ama 32 bölüm boyunca 1 kere bile atlamadım fiiller bölümler bile efsane denilebilecek seviyede


Kurosaki Ichigo 15 yaşında normal bir öğrencidir, ancak ölülerle iletişim kurma becerisine sahiptir. Ichigo'nun babası ve kardeşleri aileye ait bir klinik işletmektedirler.

Birgün, shinigami(ölüm tanrısı) olan Kuchiki Rukia, Ichigo'nun odasına camdan girer ve Ichigo'nun onu görebildiğine çok şaşırır. O anın kargaşasında çevreye gelen hollow(kötü ruh) ile dövüşürlerken, Rukia güçlerini Ichigo'ya geçirir. Shinigami güçlerini alan Ichigo, Rukia ile beraber hollow'ları yok etmeye başlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder