8 Mayıs 2018 Salı

Clannad: After Story hakkında bilmeniz gerekenler !

Şeyyy.... Myanimelist'de yüksek sıralarda diye bi göz attım ama. Kısacası benim için zaman kaybıydı. Dramı güzeldi evet ama sadece bi hıh dedirticek kıvamda. Konusu desek zaten klişe bir konu (animeler arasında deil biliyorum ama bu konu ve benzeri konuları filmlerde yüzlercekez gördüğüm için bırakın ağlamayı keşke bile demedim.) Yani boş zamanınız varsa ve aşırı duygusal biriyseniz izleyin, ama ben pek sevemedim.
Konu:6/10
Karakterler:6/10
Anakarakter:4/10
Müzikler:8/10
Çizim kalitesi:8/10
Final:9/10
Edit:Eklemeyi istediğim birşey var, finale çok yüksek verdim çünkü gerçekten finali bana;Vay be...Dedirtebildi, o yüzden mangakayı kutluyorum =)


İki sezonunu da izledim, gerçeği söylemek gerekirse ağlamadım çoğu izleyenler gibi ama yine de fena değil, sıcak bir öykü.
Dram 10 üzerinden 11. Bu sezon daha süperdi. Koskoca adamın gözünden yaş getirttiniz tebrik ederim sizi

kardeş öncelikle söliyim 1. sezon güzel geçior fakat sonradan 2. sezonda drama ben bu animeyi daha önceden izlediğim için ağladığımı veya ağlamadığımı hatırlamıorum.Birinin öldünü öğrendim dedin kişi de adamın karısı doğum yaptı ushio doğdu kadın öldü.Sonra bölümler ilerliyor en son 24. bölüm sonunda ushionun annesinin doğum yaptığı sahneye gidior anime birden adam perdeyi çekiyor yukarıya doğru mavi şeyler çıkıor öyle anime bitior.

Bunlarada göz at: Myanimelist  -  able2know  -  ifixit  -  abstractfonts

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder