10 Mayıs 2018 Perşembe

Bleach İzlemeli miyim ?

abi animesine aşıktım anime bitti mangaya geçtim manga bitti bidaha izledim bidaha izledim sonra izlemeye üşendim mangadan baştan başladım allah belasını versin bu serinin gençliğim çürüdü yemin ediyorum. bide gariptir sıkılmıyorum da baştan izlesem bile. ha bir de bunun brave souls diye de oyunu var o oyunun ayrı bi allah belasını versin bide ben vereyim. o oyun kadar kanser bi oyun görmedim resmen K A N S E R hani saatlerimi harcıyorum ve boşa çıkma ihtimali de var bunun. tite kubo senin ben doğduğun köydeki yeni doğmuş çocukları şeytana adayayım ya neyse iyi akşamlar

çizimleri muhteşem, sürükleyicilikte zirvede, heyecanda lider fakat mangasıyla olan süre farkı yüzünden yüzlerce saçma sapan filler bölümlerle doldurulmuş en sonunda manga hala bitmediği halde ta ortadan bitirilmiş bir anime. Maceranın sonu nasıl öğrenemiyorsam izlemem derseniz izlememelisiniz.


hayatımda gördüğüm en mükemmel aniimelerden birisidir kim ne derse desin kız olmama rağmen aşırı seviyorum. 14 yaşında izlediğim de BANKAI diye bağırmadığım mı kalmadı kendi zanpaktoumu oluşturmadığım mı kalmadı neler yaptım neler. hala da arada açar izlerim. konusu olsun içeriği olsun işleyişi olsun müzikleri olsun fiilleri olsun hiçbiri sıkmıyordu ki ses kadrosu zaten mükemmeldi... lakin mangayı kötü bir sonla bitirmeleri ve hala animesini çıkarmamaları çok üzücü....

Tavsiyeler: online anime - online animeler - animeler online - online izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder