26 Nisan 2018 Perşembe

Clannad: After Story İzlemeli miyim ?

Clannad, ilk sezonunda ve bu sezonun başında bizi o sıcak ortama, arkadaşlığa, karakterlere alıştırmıştır. Ardından öyle ağır bir dram vermiştir ki, benim gibi bir kütük bile hıçkıra hıçkıra ağlamayı başarmıştır. Teşekkürler Clannad. Seni listemin başına koyuyorum. Yeni farkettim, Clannad After Story, MyAnimeList'te 9.03 puanla en iyi 12. anime. Haberiniz olsun.

Mükemmel bir anime liste yapacak olsaydım clannad en başa gelirdi. Benden size bir tavsiye yeni başlayacaksanız başlamayın en sona bırakın izlemek istediğiniz bütün animeleri bitirdikten sonra izleyin aksi takdirde bu anime çıtayı o kadar yükseltiyor ki diğer izlediklerinizden tat alamıyorsunuz. (Tecrübe edildi, artık hiç bir animeden zevk almıyorum.)

ilk sezonda güldüğümün 2 katı ağladım yani böyle bir şey olamaz olamaz ya. içim dışım bir oldu ağlamaktan böyle anime mi olur arkadaş az küfür etmedim ama sonu tatmin ediciydi tam olarak anlamak için dikkatli izlemeniz gerekiyor ince ayrıntılarda gizli almazsanız mal gibi bakarsanız... ne ağladım bee :'( izleyin izlettirin (14.ten sonrası için havluları hazır edin)

ikinci sezona başlicaksanız önerim kesinlikle bu animeye devam ederken ne youtube da nede başka bir yerde her hangi bir anime içeriğine bakmayın.Ben youtube da mal bi anime vine videsu izlerken hayatımın spoilerini yedim.Çok dikkat edin Bu harika anlarınız mahfolmasın.İyi seyirler

Bunlarada göz atın:  one pieceanime izle  - online anime izle - boruto izle

Kesinlikle ilk sezonuyla arasında dağlar olan bir anime. Zaten Clannad serisine After Story hakkında duyduğum olumlu yorumlar sayesnde başlamıştım. Bu sezon da ilk sezona baya benziyordu başlarda, ama ilk yarısından sonra o kadar acı çektim ki hatırladıkça bile üzülüyorum. Doğaüstü olaylar pek hoşuma gitmiyordu açıkcası. Ama bu sezonun yarısından sonraki bölümleri için bile koskoca 2 sezon izlenir. Karakterler çok sevimli izlerken müthiş keyif veren bir anime. Dram konusunda da efsanedir bana göre, o kadar çok etkilendim ki after story openingini izlerken gözüm doluyor hala. Zaten anime içindeki müzikler de mükemmel
Çizim/Animasyon: 8/10
Hikaye: 9/10
Karakterler: 9/10
Müzikler: 9/10
Genel: 9/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder