22 Nisan 2018 Pazar

Clannad After Story Hakkında Bilgiler

Arşivimde bulunan nadir animelerden biri. Neyi nasıl yaşadığınız değil de, neyi kimin için nasıl yaşadığınızın önemini anlatan bir anime. Aile; kariyerden, paradan, şöhretten ve dünyadaki her şeyden daha önemlidir. Bir daha önemli olan kısım da insanın annesi, babası, kardeşi ve eşinden hatta hatta kendinden daha değerli tuttuğu tek varlık evladıdır bunu bu anime iliklerine kadar işliyor. İzlerken nelerle karşılaşacağınızı spo vermemek adına ancak bu kadar anlatabildim. Şimdiden iyi seyirler. Unutmadan izlerken yanınızda bulundurmanız gereken en önemli şey


Bir efsanenin daha sonuna geldik. Gerçekten animeyi bile izlemeden, aklımda bu seriye direkt 10 vermiştim. O kadar güzel yorumdan sonra ve o büyük puanlardan sonra, beni gerçekten tatmin etti. Animenin en büyük özelliğinin müzikleri olduğunu düşünüyorum. Sahnelerle müzikleri o kadar iyi birleştirmişler ki, sahnenin verdiği duygu o anda 2 katına hatta 3 katına çıkıyor. İlk sezonda birçok şeyi açıkta bırakmalarına rağmen 2. sezonda o açıkta bırakılan şeyleri kapattılar. Bu kadar geç izlediğim için memnunum çünkü öyle serilerin değerini, şimdi daha iyi anlayabiliyorum.
Sözün kısası:
İlk sezon biraz sıkıcı gelmiş olabilir. Ama 2. sezon sizi tatmin edecektir ve ilk sezonu izlemeden bu seriye geçmenizi tavsiye etmem. Olayı tam anlamak için ilk sezonu da izleyin.


Bunlarada göz at: Online anime izle  -  Online Anime  -  Online izleOnline Hd anime

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder