30 Nisan 2018 Pazartesi

Bleach Anime hakkında detaylı Yorumum

Ortalama beğenimi bi türlü geçemeyen bir anime oldu. İlk olarak aslında güzel bi başlangıç yapmıştı benim için. Güzel ama basitti. Bu basitlik bayağı bi bölüm boyunca sürdü ve hikaye bu şekilde sürekli gelişti. Bu kısımlarda en azından ortalara kadar olan kısımlara dek anime güzeldi ve basitlikten kurtulmuştu. Sonra ortalarda ve onun sonrasında yani birinci ve ikinci büyük kurtarma görevlerinden sonra diyim, anime bana sıkıcı gelmeye başladı. Zaten bi yavaşlığı vardı ve ona alışmıştım da fakat konu olarak artık güzel gelmiyordu bana. Ve zaten sürekli araya sokulan filler bölümlerden de bıkmıştım. Aniden sırf bitirmek olsun diye izlemeye devam ettiğim bir animeye dönüştü gözümde. Bu yüzden final kısımlarını da anca ortalama olarak görüyorum açıkçası. 

Öneri:  Online animeci - anime izleyenler - online animasyon - online anime izleyin

Gereksiz uzatılmış bir anime olduğunu düşünüyorum. Halbuki efsane denilen ve büyük hayran kitlesi olan bir anime. Ben yalnızca herkes kadar beğenmedim. Ama yinede kötü bi anime demiyorum. Çünkü bende bi sebepten dolayı farklı bi yeri oldu: Küçükken oynadığım bir flash oyunun animesiymiş bu. İzlerken duyduğum tanıdık müzikleri sayesinde anladım bunu. Ki oyunun adı da "Bleach Training 2" imiş zaten. O zamanlar adına dikkat etmemiştim oyunun. Ve de şimdi tekrar oyuna biraz göz atınca müziklerinin yanında bazı karakter ve isimlerin de aynı kullanıldığını gördüm. Hazır açmışken tekrar oynadım hemde bayağı oynadım çünkü animenin dövüş tekniği isimleri de aynıydı ve bayağı hoşuma gitti animesini izlerken oyununu da oynamak. Neyse, en başta da belirttiğim gibi büyük hayran kitlesi olabilir fakat benim için ortalama beğendiğim bir anime olarak kaldı. Puanım 7/10.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder