24 Nisan 2018 Salı

Clannad: After Story 2018 Yorumlar

Yeni izlemiş biri olarak yazıyorum.Ben duygusal biriyim(en azından ben öyle düşünüyoruum) ancak ota boka'da ağlayan biri değilim.Anime'ye dram yönüyle bakacak olursak gerçekten güzeldi.(17 . ve 18. bölümden sonra ben ağlamaya başladım,ondan önce pek ağlanacak bir sahne'nin olduğunu düşünmüyorum.).Ancak her bölüm peçete alanlar var yorumlara göre bence o kadar abartılacak kadar değil çünkü animeyi güzelleştiren dramın dışana çıkaran etkenler var benim en çok hoşuma giden de o yönleri oldu.Sunahara ve Nagisa'nın ailesi mükemmel karakterler sadece onlar için bile bu animeyi izlemelisiniz.
Bazıları yorumlar da 2 3 bölüm dram için 40 bölüm mü izlemek gerekiyor yazmış.Bu yüzden bunu peşin peşin söylüyorum animeyi sadece dram olarak görmeyin lütfen.Komedisi olsun arkadaşlık ilişkileri açısından olsun kesinlikle izlenmesi gereken bir anime.Zaten ilk bölümlerden hemen ağlayan varsa onlar tahminimce ya gerçek dünyalarında ağlamak için sebep arayan kişiler yada karakterlere çok çabuk bağlanan kişiler.Benim için karakterlere iyice bağlanmam gerekiyordu ağlayabilmem için benim bir parçam olmaları gerekiyordu, bir kaç bölümden sonra da öyle de oldu ve onların başlarına birşeyler geldiğinde duygulanmaya başladım.Zaten tüm animelerde de öyle değil mi sevdiğiniz karakterin ölümü hepimizi hemen ağlamaya sürüklüyor ace gibi , jiraiya gibi , yondaime gibi , itachi gibi , Ul gibi , igneel gibi , gin gibi , asuma gibi yani karaktere bağlandığınız anda anime türü ne olursa olsun ölüm olduğunda hepimizi ağlatır.Bu anime de bunu başarıyor mutlaka izleyin...

helal kardeş iyi dedin aam bu anime küçüklere hitap etmiyor begenmeyenlerin çoğu küçüktür neden dersen 5 yıl önce 3 bölü falan izlemiştim sıkılı pbırakmıştım şimdi geriye dönüp baktığımda böyle bir animeyi neden izlememişim şu ana kadar diye kendime sövüyorum ama insanın ruh haline baglı yalan yok dram var diye geldim ama bekledigimi sonuna kadar aldım

Göz atın bunlara: Online anime Myspace -  anime izleonline anime izle  -  Anime atlas

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder