10 Haziran 2018 Pazar

Pandora Hearts Anime İncelemesi

Şuana kadar izlemiş olduğum deneyimden bir şeyler çıkaracak olursak çok fazla boş bölüm var.Başlarda çok sıkıcı ben 15. bölümden sonra heyecanı yakaladım . Bitirmemeleri kötü oldu ama olsun yeni sezon gelirse devam edilir. 10 üzerinden 7

Yorumlara göre anime yarım kalmış sanırım. Bu anime bir naruto,Bleach vs değil.Yarım kalırsa izlemenin hiçbir anlamı kalmaz.Anime zaten baştan sona gizem animesi.Finalde gizem çözülmüyorsa birşeyler eksik kalıyorsa izlemenin bir manası yok. 15.Bölümdeyim yorumları okuyunca devam etmemeye karar verdim.
2.Sezonunu bekleyeceğim.

Ohom nerden başlasam bilemedim şimdi. Cok gizemli bir animeydi ve heycanliydi da hiç sıkıldığımi hatirlamiyorum. Kuroshitsuji fani oldugum icin merak edip izlemiştim ve en az Kuroshitsuji kadar sevdim diyebilirim. Opening çok güzel her gün bir doz aliyorum bir de o saattin sesini unutmamak gerek tabii^^ Final de yarım kalan seyler oldu ama sanirim yillar sonra 2. Sezon çıkıyormuş 2. Sezon olursa süper olur. Bir de çizimler bence guzeldi ozelliklr Alice ve Break aşırı sevdim diyebilirim!! Uzun lafin kisasi izlenmeye değer bir anime

Öneriler: anime forumları - anime dizini - yeni anime izle - forum animesi

Duke Evleri'nden birinin varisi olan Oz Bezarius, 15 yaşına basar. Babasının yokluğunda şimdiye kadarki hayatı zengin ve rahat geçmiştir. Fakat reşit oluşunun kutlanacağı törende tüm bunlar değişir. Oz, anlayamadığı bir nedenden dolayı Abyss adlı karanlık bir hapishaneye yollanır. Buradan ise kan lekeli, siyah bir tavşan olan Alice adlı bir "zincir" tarafından kurtarılır ve onunla bir anlaşma yapar. Abyss'e düşüş nedeni, Alice faktörünün tüm bunlarla bağlantısı ve Pandora adlı organizasyonun kendisinden ne istediği ise bundan böyle yavaş yavaş çözülmeye başlayacaktır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder