12 Haziran 2018 Salı

Dragon Bal Anime Detaylı Yorumlar

Efsaneler ötesi anime.Çocukluğumun vazgeçilmezlerindendi.Çocuk aklıyla televizyonda Goku'yu ne zaman görsem hemen yapışır kumandayı kimselere kaptırmazdım.30 - 40 bölüm yayınlandı yanlış hatırlamıyorsam belki daha da fazla olabilir uzun yıllar oldu.Bu arada ecchi sahneleri kesilmeden ,kırpılmadan aynen yayınlanıyordu :D. Goku'nun kız ve erkek arasındaki o büyük farkı ilk anladığı sahneyi hala hatırlarım mesela :D.Üniversitedeyken bi ara aklıma geldi ya bu dragon ball vardı sonu noldu acaba falan dedim.Araştırdım türkanime diye bi sitede bölümlerini buldum . Bir açtım tüm seriyi izledim yılların özlemiyle. Bana anime dünyasını gerçek anlamda tanıtan efsane hikaye. Anılarım depreşti yine .Jeneriği uzun olsa da şarkısını dinlesek diye az mı hayıflanırdık çocukken. Çocukluğumun hatıra defteridir bu ya :D. Eğer izlemediyseniz aksiyonu zirve yapan başka anime yoktur herhalde bu kadar.Komedide gırla zaten Muten Roshi reis yeter :D. Goku'nun yeri apayrı zaten.Tüm seriyi izlemiş biri olarak her zaman çocuk Goku'yu tek geçerim.İzleyin , izletin shounen serilerinin zirvesini !!!

Bana göre en kral animedir kendileri. Özellikle yayınlanma tarihini de göz önüne alırsak daha da kusursuzlaşıyor. Ecchisi tadında, pantsu güzel, absürd sapıklıklar ya da ani fetişler vs yok. Daha önce tüm bu duyguların bu denli güzel işlendiği animelerden bi Hajime No Ippo'yu izledim ve şimdi de bunu izliyorum. Böyle bir seriye başlamak bana yine bir başarıya ulaşmışlık ve ayrıcalıklı bir haz veriyor. Mutluyum. Siz de başlayın. Kahkahalar atacağınız o kadar hoş sahneler var ki... Efsaneler kelimelere sığmaz. Boşuna konuşuyoruz aslında. :)

Öneri: forum anime - anime bob - anime burada - anime türkiye

Süper bir seri Shouen türünün atası olarak görülen bir seri. Bazı kişiler yok çok eski yok efendim çizimi iyi değil yok efendim çocuksu diyor ama aslında içinde güzel bir havası var. Çizimleri 86 yılına göre değerlendirmek gerek ozamanın şartları ile bugünlerin şartları aynı değildi. Evet bazı yerler çocuksu gelebilir ancak genel olarak bakacak olursak hitap ettiği yaş kitlesi biraz daha üst seviye de. Hiç düşünmeden başlayın sürü ile anime izliyorsunuz ama inanın bu anime boş bir anime değil........ Sevgiler İle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder