3 Haziran 2018 Pazar

Lan Mo De Hua Anime incelemesi

tahmin edilebilecek bölümler ortaya çıkıyor. ama güzel anime. tek kötü yönü başka yabancı dil olması. puan olarak 10 üzerinden 6 veriyorum. ve japonca olarak sayanora :)))

Sıradan bir kız olan Lan Mo, saçına süs çiçeği taktığı zaman, sadece rüyada görülebilecek kadar güzel bir kıza dönüşür. Bu görünüşü çocukluk aşkı Liu Yi Feng'i tavlamak için kullanır. Aralarında geçen hikaye tatlı ve dokunaklıdır.rn

basit bilindik bir animedir diye başladım sonrasında baya değişti. istediğim son olmadı ama izlemenizi öneririm.

çin animelerinden bu kadar nefret etmenin sebebi ne ?
ayrımcılık yapmayın her seride emek var ve çin animeleride çok güzel

anime bana su tw de winx mi ne vardı izleyınce onu hatırladım ama bu anıme okadar sınır bozucukı yanınızda kırıcak bısıler tutmayın kesın kırarsınz ole dıyım ben ana avrat ne gelırse sovuyorum artk.

Gözlük çıkınca güzel olunan klişesini yapaydiniz bari daha iyiydi ne alaka aq ? Kafalar gene pırıl pırıl

konu hıkaye neden bole hey allahım daha yaratıcı fıkırlerle gelın bıze artık olmuyor :(

Tavsiyeler:  güncel anime - anime online - hızlı anime - anime uzmanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder