9 Temmuz 2018 Pazartesi

Yuri!!! on Ice Anime İncelemesi

Bi solukta bitirdim bugün hatırlayıp bugün izledim tüm bölümleri açıkçası ilk gördüğümde girmiş ve yaoi olduğunu farkedip anında terketmiştim kısa süre önce yaoilere karşı büyük bi önyargım vardı özellikle kızların yani hemcinslerimin hasta olduğu yaoileri iğrenç buluyodum nedense yine kısa süre önce bi mangaya rastladım instagramda at the end of the road tüm önyargımlarımı kırıp ardından beni bir yaoi bağımlısına çevirdi sanki ekrefokprokefp o günden beri yaklaşık iki haftadır filan yaoiden başka bişey görmüyo gözüm sanki özellikle mangalarda never understand, a guy like you falan derken şimdi animelere geldi sıra ve baya etkilenerek izledim yani eğerki ön yargınız varsa diye söylüyorum önyargınızı kırmak için bi adım atmanız gerekiyo gerçekten de işe yarıyo ama hala yurilere sıcak bakmıyorum tabi... düşününce yaoi etiketinde de değil ama hani iki erkeğin aşkı katlanılmazdı şimdi ise fikirlerim tam anlamıyla değişti değiştiği için de baya mutluyum şedfökpwofrdw ikinci sezonu dört gözle bekliyorumm ucu açık bırakıldığı için ikinci bir sezon gelmek zorunda !!!!! Çeviride emeği geçen herkesede teşekkür ediyorumm

Öneri: kripto - bjk basket - turkiye - wmiyi - xenforovip

Serinin hikâyesi, buz Pateni müsabakasının Gran Prix finalinde tüm Japonya’nın umudunu omuzlarında taşıyan, ancak ezici bir şekilde mağlup edilen Yuuri Katsuki’nin etrafında dönmektedir. Kyushu’daki evine dönen karakterimiz, bir yarısının buz patenininden emekli olmak, diğer bir yarısının ise devam etmek istediğini hissetmektedir. Bu karışık duygular içerisinde dönüp dururken, kendisini ailesinin evine kapatır. Aniden, arka arkaya beş kere dünya şampiyonu olan buz patenisti Viktor Nikiforov, yanında kendisinden kıdemli olanları çoktan yenmiş genç bir Rus artistik patinajcı olan Yuri Plisetsky ile birlikte önünde belirir. Viktor, Yuri ve Yuuri’nin üçü de, eşi benzeri görülmemiş Gran Prix serisi üzerine olan meydan okumayı kabul ederler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder