4 Temmuz 2018 Çarşamba

Uq holder mahou sensei negima 2 Hakkında bilgiler

Güzelim seriyi mahvedicekler bölüm azaltarak :( fan-service animesi olarak işleyecekler gibi..... tabikide fan-service olacak bi seri sonuçta Mahou sensei negima animesinin devam tarzı işlenecek ,,, ama mangayı okuyanlar bilir mangada olan bazı karakterler animede olmayacak ve ayrıca bu 3. Bölümdeki hizmetçi kız gibi bazı karakterlerin hikaye akışındaki yerleri değişmiş ...... Mangası o kadar güzel ki açıkca söyliyim ben fazla fan-service olan serileri fazla okuyamam ve izleyemem ama bu serinin mangasını okurken en ufak bi sıkılma ve mangadan rahatsız olmadım, ama şimdi güzelim seriyi bu hale getirdiklerini gördükce acaip derecee üzülüyorum 
Uq Holder'in mangasını okumayan varsa okusun animeden daha hoşunuza gidecek :)

manga sevmiyorum ben acıkcası soğdum biraz izlemek bana her zaman daha çok zevek veriyor evet bir sürü anime gördüm serisi mafolan füzel bitmeyen animeler çok gördüm ve hayla devam ediyor güzel bitmeyen bir anime mesela d darg man var ilk sezon 100 lere çıkmış ken 2.sezon 13 bölümlerde oluyor ve sonu çok sacma bittiyor böyle güzel animeleri mafediyorlar onlar türkiyede olsa neler çektirirdim de hadi ne ise japonya çin filan deyince acayip üşenme geliyorum :DSADSAdas

Öneri: hyundai - forum bahis - webmaster forum - teknojist 

Haklısın anime izlemek manga filan okumaktan daha güzel ve bazende azda olsa animesi mangasından daha güzel işlenen serilerde çıkıyor ama dediğim gibi hikayeye takılan bi izleyiciysen animeyi izledikten sonra light novelını(Mangaya göre de bi tık fazla detaylı) ve mangasını okuman epey keyif verir ve ayrıca light novelı veya mangası çok güzel olupta anime olarak yayınlanmamış bir sürü güzel seri var.
Manga okumayı sevmek için Benim sana önerim webtoon serileri(intenette yayınlanan renkli mangalar) veya manhwa ve manhua(çinlilerin ve korelilerin renkli mangaları) okuman manga okumayı sevmeni kolaylaştıracaktır.
Yapacak bi şey yok dediğin gibi keşke iletişim kurup seriler hakkında şikayet edebilseydik ama :( neyse

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder